söndag..


Tjeeeeena! Idag har jag haft en riktigt najs söndag faktiskt :D
Började med att jag faktiskt åt frukost, fick ont i magen men vafan. Sedan gjorde jag och Johan oss iordning, tjatade lite om vilken bil vi skulle ha, Johan vann och och det blev Ådi. ville inte ha min älskling till Hofors, menmen. Det bar iväg, men lyckades hamna i bilkö och sen hittade vi inte för det var tydligen inte alls i Hofors utan emellan Hofors och Torsåker, men vi frågade efter vägen så hittade i tid att se Anna och Trofé iaf :) Jag tyckte dom var hu duktiga som helst och kände mig lite stolt :D <3

Sen när vi varit där och haft mkt trevligt, åkte vi hem till j.fors :) Lät Andreas köra också, tog emot lite men gick såklart bra! provade köra nercabbat också och det gick super! :D härligt som bara tusan ;D så imon blire Ådi till skolan :)

Men nu ska ja kila och kolla på film :) hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0