Beutiful night



Goddagens dagens! Nyss hemkommen från jobbet nudå!  Trött och väärk i huvudet men det har gått bra denna jobbdag :) och ja jobb dag inte en jobbig dag för det har det faktiskt inte varit! Trögt att det verkar komma folk i klungor! Först kommer de inge folk alls, sen helt plötsligt kommer det tio på rad också håller det på så, lurar dom runt hörnet kanske ;)

En rolig sak var att en kille som skulle ha 6 kronor tillbaka på växel och så när jag ska ge dom till honom säger jag samtidigt - så får du sex av mig också.. HAHAHa, så fult, började skratta när jag hörde hur det lät, den stackars killen fattade inte alls vad som var så roligt men ah. Humor kallas det ;) hih!

Nu ska jag läsa lite på felsms.com så skoj ju ;) ni som inte kollat in den sidag gör det!!
http://www.felsms.com/

Bjuder på en liten bild på mig och min älskade Malin ! ;) 


Have a great day !


Fiijah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0