Dont worry, be HAPPY



Hej hopp igen då! Har en sån konstig känsla i magen just nu denna afton.. Oro tror jag den kallas! Eller ja, jag vet att den heter så eftersom den verkar förfölja mig. Det jag är orolig för är tror jag att jag ska jobba imorgon, sitta i kassan sj för första gången.. Sen oron över att Marie kanske inte följer med, oron äver resan, oro över pengar, framtiden och livet. grr varför kan man inte bara lägga in oron i en liten kartong och skicka den till sibirien, precis som den där reklamen om halsbränna! Men nehejdå. Som sagt reklamer bara ljuger!! ;)

Nej nu ska jag kila till sängen och dejta kudden så att jag slipper se ut som ett monster imorgon på jobbet (mer än vanligt alltså!) hihi. Sov gott allesammans och kasta oron i papperskorgon innan ni somnar! Sätt på ett lock också..


Fiijah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0