I want my own Davis some day ♥



eey! Har haft en helt okej dag idag, vilket är bra.. Varit massa trött bara då jag inte somnade förens klockan halv sex och skulle upp på möte med min jobbcoach klockan kvart i tio. Men jag lyckades komma upp tio min innan klockan skulle ringa, troligtvis för att jag inte hunnit somna på riktigt än hehe. Jobbmötet gick bra, fick en ny coach idag och han verkar riktigt bra! Känner att jag kommer få bra hjälp :) Åkte med snälla mormor in och hem så hon fick vänta medans stackars, men det gick ganska fort ;)

Sen när jag kom em kom tröttheten! Usch och fy. Länge sen jag var så trött minsann. Johan som jobbat natt låg och sov så jag gick upp och somnade bredvid honom (var extra tyst för att inte väcka stackaren) Men sen sörnni, när han skulle kliva upp var det röj minsann, inte skulle jag få sova då inte? nejnejnej. Han gick och ja sig i badet och lämnade mobilen kvar precis bredvid mig, mobilen som han ställt larmet på varannan minut tio ggr, även att hans pappa ringde fyra mellanåt gjorde inte saken bättre. Jag beslutade mig då för att kliga upp. Jag skulle inte få sova helt enkelt!

Sen dess har jag gjort lite nytta, städade lite, diskade och hela köket och rummet var fint när mamma kom hem, sen har jag bakat. Gjorde en kladdkaka med smält vit-choklad på och sedan ett hjärta av mörk choklad. Till detta grädde, riiiiktigt gott och riiiktigt onyttigt, men whatahell ;) Sen stack jag ner till Malin som inte är hemma och myste lite med hennes två katter som jag är vakt åt innan hon kommer hem imorgon (weee!! :D).

Här är en bild på min kaka. hah:



men nu blir det lite kaka och OTH innan jag somnar ca klockan sex imorgon bitte igen, aja. Avslutar med lite bilder på världens underbaraste lilla Davis som jag kommer sakna så mycket att det gör ont..♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0