slappsöndag



Godmorgon då! klockan är nu ett men jag har inte hunnit skriva ännu så då kan man väl lika gärna säga godmorgon :) idag kommer vara en tråkig dag känner jag på mig, men vi får väl se vad som erbjuds denna dag då.. ska nog käpa lite gotta och kika på film och bara slappa hela dagen! det är väl det söndagar är till för va? Annars har jag helt missuptattat meningen med söndagar ;)

åååh. vet ni vad jag gjorde nyss? jag satte mig på en laktisgodis i soffan så den kletade fast på mina vita byxor.. Nu är det en svart rand på rumpan, och det ser inte ut som godis utan nåt annat! jävla fan alltså, haha lite kul kanske. men ändå inte :O (x



Nu blire foooooood! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0