sova tidigt



Heysan! Har precis kollat på I am legend med Will smith, en av världens bästa och snyggaste skådespelare ;) Gillar den filmen också, dock är den hemsk då de jag minst vill ska dö gör just det, menmen. Tanken bakom filmen är grym och skådespelaren också såklart :)

Sen tänkte jag på en sak, Marabou är ju godaste svenska chokladen, helt klart! om inte också den bästa av alla.. Men varför finns inte med vit choklad?? eller den bästa idéen på länge, hur underbart skulle det inte vara om Marabou och kinderäggstillverkarna skulle sammarbeta!! Tänk er en stor, saftig, smaskig Marabou kinder choklad. mmmmmmh en sån vill jag ha! Kanske man kan skriva in det som förslag eller nåt ;)

aja. Nu är det godnatt för min del. Nattinatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0