Svamp växer i skogen, även mellan benen på vissa!



Hoola! Haft körlektion idag, vilket gick åt helvete ! Har så satans mkt att tänka på just nu, resan om jag ska åka eller inte, pengar, jobb, körkort, masssssor merockså, så när han sa att jag skulle svänga till höger svängde jag till vänster osv, försökte få honom att tro att det var trävtomdagen men han visste att den redan hade varit, typiskt!

Hemma nu iaf och är såå trött! Sov kanske en timme, kollade på film och sen kunde jag bara inte somna, menmen somnade tillslut men då skulle jag upp igen , typskit.
Ska ut med Malin och Ida nu och plocka svamp! ;D yey, lägger in en bild sen om jag får tag i någon svamp ;) hihi, hade gött allsammans!

Vad det gäller rubriken : HAHAHAHAH jag är rolig jag..

Kraam!

I feel crazy today..just like every other day;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0