Tågluffa i Europa!



Ey! Sitter hemma nu efter en seg och trökig dag som inte alls gått som den ska! Skulle egentligen ha jobbat lite med det gick ju som det gick.. ja ni kan tänka er nu när jag sitter hemma, hehe.

Sitter och pratar med Frida på msn, vi har ju funderat på att åka utomlands jättelänge nu och nu har vi kommit fram till värsta skojiga resan! Tågluff genom Europa, om allt går som det ska köper vi ett tågkort på SJ som man kan åka genom hela Europa på, priset för detta är ca. 3955:- eller nåt, då kan man åka tåg runt om i Europa typ överallt!! Asnice! Sen kommer vi ha varsinn ful ryggsäck med lite grejer och pengar som vi kan bo på billiga vandrarhem och köper typ lite mat billigt, (kommer bli grymt nice att man kommer gå ner i vikt också ;)) Ni som Funderar på att resa billigt och vill uppleva mkt, fundera inte. köp en tågbiljett! :D

Men sen kommer ju dethär negativa med att ha pojkvän då.. Vilket inte är mer än att jag kommer sakna honom som en galning! Menar, en hel månad, vi har inte varit så länge ifrån varandra på tre år.. Kommer bli sjukt jobbigt. Men det är lixom en chans man har en gång i livet, sen kommer man igång att jobba och allt kommer bli så mycket jobbigare och man kommer inte ha tid alls så det är liksom perfekt! Och Johan kommer ju vara hemma när jag kommer hem också, såklart ♥ Vännerna här hemma kommer jag också sakna och familjen men det kommer vara värt det, det är jag säker på! :) Måste ta den här chansen ju.




http://www.sj.se/sj/jsp/polopoly.jsp?d=11249&a=75736&l=sv

Här är länken för er som funderar att åka!! :D

Nu ska jag göra mig iordning för partay hemma hos Ida ikväll! Byye babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0