Tips på vad man kan göra en tråkig måndag..!



Goddagens denna gråa för vissa av oss lediga måndag!
Vad gör man en tråkig måndag som denna ? Städar, diskar, betalar räkningar?
Vet ni vad jag kom underfund med idag? Skit i allt tråkigt! Gör nåt roligt istället. Så med den tanken i huvudet och god soppa i magen satte jag mig ner och funderade på vad jag då skulle hitta på? Såhär har min dag sett ut hitills-

Sminkat mig och provat alla kläder i min garderob, sedan vikt ihop alla kläder fint i lådorna.
Gjort min egen fotosdudio i rummet, fotat gosedjur och gamla leksaker.
Gjort världens godaste choklad! Värmt mjölk och brytit i marabou choklad i som smält ihop + Lite chili i det.mums!
Skrivit ett nytt recept på en gryta!
Skrivit en låt som jag sedan spelade in på en ostämd dålig gitarr.
Lyssnat på låten.
Tagit bort låten..
Limmat fast en fiskelina på en 50-lapp och lagt den på gatan utanför och gämt mig i häcken! (se till att folk går förbi innan..)

Ja det är allt jag hunnit med ännu! Men klockan är ju bara 16.10 så dagen är ju ung :) ggreat!
Någon som har ett bra tips på vad man kan göra? Skriv! :) Nu ska jag fortsätta dricka min underbara choklad i min stora underbara, turkosa mugg och kolla på MTV! Byyyyyyye tusses!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0