Sommartestet!

Sommartestet!

Har du druckit tills du spytt? Nej
Sårat någon? hoppas inte.
Förlorat en vän? näej
Träffat nya människor? jo 
Kysst en främling? nähäe du
Tagit droger? nä
Haft en sommarflört? ´ja johan ;) 
Gråtit? ojaa..
Skrattat tills du kissat på dig? Faktiskt inte,
Tältat? nä, måste göra de!
Varit vaken en hel natt? oja
Solat? jaa lite då
Badat? inte mkt :/
Haft ett förhållande? jaa 
Gjort dig riktigt illa? näh
Gjort några nya percingar/ tatueringar? tyvärr inte 
Skickat fel sms med flit? hah nä men funderat på de
Suttit vid datan en hel natt? jo men då kolla ja på film
Näckat? hm, nä
Solat naken? bara topless
Fått utegångsförbud? hahahahah nää?
Sagt “jag älskar dig” och menat det? jaa?
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? nä 
Varit i slagsmål? nä
Pussat någon utav samma kön? ja 
Sjungit högt på ett berg? inte vad jag kan minnas 
Kysst någon i regnet? jomen de har ja 
Kysst någon i skogen? mjodå
Kysst någon du inte borde? nä :p 
Tappat rösten? Studenteen!!
Varit på festival? nej :( 
Gått upp i vikt? alltid
Gått ner i vikt? om det bara vore så lyckat..
Brännt dig? jaa 
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? nä 
Varit utomlands? nä 
Gjort ett bra köp? inte vad jag kan komma på, men kanske 
Tagit upp kontakten med en gammal vän? nä
haft skadeglädje? åjo ;)
Sovit under bar himmel?nä, mygg (!!)
Vad kommer du sakna mest? studenten!!

Såå går det när man har tråkigt, aja ska kila och åka cross nu :D byyye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0