You can all make it!



What? jag fattar inte, när jag skriver då är det ingen som läser och statistiken ligger i botten, men nu när jag inte skrivit på ca tre dagar eller mer (håller inte räkningen hhii) då är det minsann massa som varit in! Hur går det till? hmmh... Kan man ju fundera på då!

Just nu är det musik som gäller, musik är fan bland det bästa som finns, utan musik skulle inte mitt liv funka.. För allt jag gör och tänker på gör och tänker jag mkt bättre när jag har musik. Lyssnar jag på musik får jag hopp om livet (vet det låter asfult och töntigt att skriva så x) men så är det! jag får liksom nya krafter och tänker typ att fan jag tänker bli nåt stort, någon som alla kommer veta vem är!! Yep. Varje gång jag lyssnar på en bra låt så känner jag så, och hur fel är det likksom :) Hoppas det är fler som känner så för det är en riktigt bra jävla känsla alltså! Precis som den här tågluffen, jag har alltid varit så att jag vill göra saker! Men det blir aldrig av. Men en kväll lyssnade jag på en låt som handlade om att man kunde klara det typ. och då tänkte jag att denna gången ska det inte vara bara tomma ord, jag SKA åka! så nu jävlar är jag halvägs där. Så ni som sitter där hemma, känner er meningslösa, obetydliga och som att ni är ingen och alltid kommer vara precis så. Kör hårt! Gör nåt spontant och galet och genomför det! Jag tror det kan vara en stor del av starten på ert nya liv, precis som detta kommer vara för mig. För jag tror att jag kommer vara mkt modigare, gladare och starkare efter den här resan och så kommer mitt liv bli lättare och bättre för mig. Och kanske kommer jag bli den personen som alla vet vem är! :)

ALLA kan göra nåt spontant och crazy!! ALLA, skyll inte på att du inte har pengar, tid eller nåt annat. Det finns inga undanflykter för det! Det kan vara vad som helst, gå fram till en kille på stan, fråga om hans nummer fast du aldrig någonsin annars skulle göra det, beställ en resa som du vet kommer vara annorlunda och klurig för dig, köp den där grymt snygga klänningen som du egentligen inte vågar ha på dig för alla andra skulle tycka den var alldeles för vågad. Ja man kan komma på hur mkt exempel som helst!! Adrenalin är det bästa som finns, det du måste göra för att komma dit är svårt, jobbigt och hemskt för dig i början men det kommer vara värt det! Så komigen alla, vi kör och gör våra tråkiga liv händelserika och spännande! KOM IGEN ALLAAAA!!

Hoppas någon fått lite hopp nu till lite förändring till det bättre :) Och det nästan viktigaste av allt! Lyssna på en riktigt, underbart jävla grym låt medans du förändrar ditt liv! Ha det bra allesammans och Godnatt! :)



Love Fiijah.

Kommentarer
Postat av: Du vet vem ;)

Sofia.. Du är fanimej inte klok på en fläck! Helt otroligt underbar är du på alla sett och vis! <3 Jag hoppas att det är mååånga som läser det här inlägget. För nog får man lite motivation allt :)) <3 <3

2010-08-27 @ 10:13:37
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0