beutiful christmas


Snart är det Jul igen då, jag kan inte känna det alls? Ingen julkänsla what so ever.. känns jättetråkigt, men jag hoppas att det kommer, jag brukar inte låta julen komma in före innan jag fyllt år så det kanske är därför ;) Men om tre dagar så är den 19:e födelsedagen över och då kanske jag kan få lite julkänsla :D Vill verkligen ha enormt massa julkänska, annars känns julen som vilken annan dag som helst och hur kul skulle det vara då?

Satt och tänkte på mitt finaste julminne, och jag kom att tänka på en gång, om det var för fyra år sedan tror jag, då sova jag hemma hos Anna F och så klev vi upp tidigt, tidigt på julaftons morgonen och så sadlade vi hästarna och satte på dom träns med rudolfhorn och små bjällror och gav oss ut i den mörka julmorgonen och delade ut lite julklappar till vissa av våra vänner. Har nog aldrig haft så mycker julkänsla som den morgonen, kan ni tänka er att sitta på en varm häst tidigt på julaftonsmorgon och se lite ljus i alla fönster och höra bjällror klinga, bättre blir det fan inte ! Helt underbart :) Det är nog faktiskt mitt allra finaste julminne!



Ingen utgång imorgon heller eftersom att jag jobbar klockan åtta på lördag, känns lite tråkigt eftersom att jag var taggad med det ska bli skönt att komma igång med jobbet, få lite rutiner!  :) Hoppas det blir great..
Ha en bra kväll allesammans !


Love Fiijah           v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0