Cool tant



Nejmen hejsan hallå, eller nåt. Fick reda på att jag och Malin inte börjar jobba förens på söndag så the party is back on! Nice! Problemet är bara att just nu är jag så otaggad som man bara kan bli eftersom att jag redan var inställd på jobb hehe, menmen kommer nog bli skoj när man väl kommer igång! Ser nästan lite fram emot att komma igång med jobbet också, verkar vara riktigt trevligt folk man kommer jobba med!

Haha, var på ICA nyss också stod det en gammal tant (75?- 80? aja) framför mig i kön och tar saakta, saakta upp varorna på bandet, helt plötsligt händer något som skulle chocka oss alla, en telefon ringer, ringsignalen är en Iron Maiden låt och alla kollar sig omkring, då tar tanten upp sin telefon (en Iphone liknande samsung) och svarar - Men tjeenare! Hahhaha, typ roligaste på länge! Jag är glad att jag var sj och att ingen av mina skojiga bruttor var med för det var inte lätt att hålla sig för skratt då kan jag lova! Hoho..
Så nu ska jag laga mat iaf! Det blir lite Church street inspirerad kyckling, - potatisgratäng med kycklingbröst med smält cheddarost och soltorkade tomater och någon sås till det :) Gottans hoppas jag!


Haha, gammal bild på mig och Malin! <3


Men nu ska jag börja göra iordning kycklingen så den hinner med gratängen ;D Hade bra!


Love Fiijah             v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0