Hatar du vintern? Då har du alltså ingen volvo..


Heysan! Sitter nu och kollar på "på spåret" och känner mig dum. Fattar ju typ ingenting haha.. Pinsamt kanske.

Igår hade jag en riktigt bra dag! Behövde verkligen det för idag är jag på bra humör :)
Åkte till Andreas i Falun med Johan och svärfamiljen, käkade hamburgare på en engelsk sportbar som var mysig, fick lite Londonflashback! :) Sen åkte vi vidare och spelade discobowling, jag kom inte sist för en gångs skull och ledde faktiskt under större delen och slutade på en 2a plats, hehe. Men det var riktigt roligt vilket var huvudsaken såklart! Tack för den kvällen, måste göras om! :)

Sen när vi kom hem åkte jag och Johan ut och sladdade med volvograbbarna! Hur kul som helst, hehe. Var ca fem bilar och åkte på lite småvägar runt om. Så roligt ju! :D Alla utom en åkte i diket iaf en gång. Vi åkte i diket direkt efter att jag sa att - "nu åker vi i diket snart" också vips så låg vi där, haha men det var bara ännu roligare dåju. Det blev en ganska kall natt men hade så jäkla skoj så ikväll/natt blire nog ut igen, men denna gång. Kör jag ;)

Ha en bra lördag!


Love Fiijah         v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0