Merry christmas!


Hejsan svejsan! Sitter och kollar på Vem kan slå filip och fredrik med da familia. Har en jäkla julkänsla, not..
Har nog aldrig kännt så lite att det är jul, känns tråkigt. Men hoppas det kommer imorgon bitti! Kommer nog ändå inte kunna sova inatt av förväntan så det är ju heller inte så jäklans bra haha, menmen hoppas morgondagen kommer bli awsome! Jag har packat alla grejer iaf för ikvälls blire jäderfors. Har planerat mnin outfit tills imorgon in i minsta detalj ;) Kommer väl in en massa bilder imorgon kväll eller övermorgon :) Två klänningar har jag att ha och ska ha båda, olika tider såklart, men lite seriöst tar jag detta iaf hehe, gillar att klä upp mig!

Men nu ska jag packa klart det sista och sen dra till the other home :) Ha det bra alla och ha en fantastisk jul!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0