music baby


Familj, vänner och min bil. Det ligger såklart närmast om hjärtat, men ingenting vore detsamma utan musik! Faktiskt inte. Om inte musik hade funnits hade man missat allt. Jag gör allt med musik, jag älskar att sjunga! Har aldrig i hela mitt liv sjungit för någon, det vågar jag inte haha. Eller gustav har såklart hört men ingen annan, men älskar at sjunga gör jag och vill verkligen kunna spela ett instrument :) Trummor ville jag alltid spela när jag var liten eftersom en i min släkt är typ bäst på det och det är ju coolt! ;)
Sen ville jag spela gitarr men det blev inte mkt med det haha, har en gammal ostämd dålig skitgitarr hemma som ingen kan spela på eller ens stämma. Synd!

Men om bara några dagar fyller jag år och det som faktiskt står högst på min önskelista är ett keyboard! Kan verkligen inte spela nåt annat än gubben noa haha, men nu jävlar! Har tjatat på Johan som bara den, kanske liiite för mkt om mitt piano, men jag tror han fattat ;) haha. Blir faktiskt besviken om jag inte får nåt (a) Men det är typ enda jag verkligen önskar mig, eller ja. Vill gärna ha "Wicked" notboken :) Min nya favoritlåt är Defying gravity och vil kunna spela den ;D Lets hope..


Nu sitter jag och försöker bli trött med underbar musik precis som jag alltid gör nu mitt i natten fram tills tidig morgon innan jag kan somna, hoppas på att somna innan fem idag iaf..! Ska iväg imorgon så skulle ju vara bra att komma upp i ganska normal tid iaf, eller ja, normalt har jag lärt mig att det är inte mkt jag gör ;) hHAH..

På lördag hoppas jag på en utgång iaf, en ny chans för en trevlig kväll eftersom att jag nästan lite förstörde förra (a) ajaha, gött de :)


Idag hade jag och Ida en heldag inne i Gävle och Valbo, julshopping och mat. Vi köpte bara klappar åt oss själva, haha men det var vi värda ;) Jag handlade ett par assnygga skor! Blev helt förälskade i dem, hehe.
Har egentligen inte alls råd att shoppa ett par skor med jag blev tvingad! Av mig sj (a) Jag är inte lätt att handskas med vill jag lova..



Dessa skor var det alltså :) Sen köpte jag en Guns´n roses t-shirt. Så nu har jag suttit och lyssnat på en massa gamla goa Guns N roses låtar för att jag ska känna mig värdig den! Ångrar mig lite nu för hade viljat haft en mindre storlek men, äh.





Vet ni vad jag kom på? Jag gillar inte Guns N roses särskilt... Men, vad gör det när tishan var snygg!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0