sleepless workday



Hellu, sushibuffen var stängd så vi käkade på sushibaren istället, gick väl det med men vill man ha buffe så ska man väl få buffe också!! Handlade ingenting men tack vare sällskapet så blev det en mycket trevlig dag ändå! :D
Och jag sparade ju pengar så, :)

Nu sitter jag och kollar på pirates med bror som tvingade mig trots att jag egentligen måste sova! För imorgon är det jobb igen, men älskar pirates och Depp är ju så jävla bra!! Utan han hade filmerna varit vädelösa. Typ.
Känns lite jobbigt att jag ska upp och jobba imorgon och morgonen efter, och morgonen efter, och morgonen efter.. Men så äre ju! Bara jag som inte är van än, känns nog bättre när första lönen kommer ;)
Hoppas bara jag kan somna,.. Dumma sömn.

aja, nattinatt.


EDIT: här kommer föresten lite bilder från jul och så :)









Vår tomte, heh...



Hmm, ja..



Pepparkaksmys hemma hos malin! :)



Maalin :D



Fiina pepparkakor ;)



Glad iaf.



Jag och älskling julaftonsmorgon! Tur att jag gav Johan en rakhyvel i klappen (a) mohaha..


Såå, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0