somedays are better then others



Heyy, nyss hemkommen från en mycket trevlig kväll hos Anna! Alltid på lika bra humör när jag kommer därifrån :) Imorse klev jag upp tidigt och skjutsade pappa till sandviken, sen hem och hämta Gustav och en kompis ch skjutsa dom till gävle för dom skulle skriva upp på epa, moppeprov. Medans dom var inne och skrev gick jag och kikade på rean, och sen när dom var klar (Gustav klarade provet så nu är det klart, grattis till han ;)) handlade jag sushi också åkte vi hem.

Sen dess har jag varit med Anna hemma hos henne, och sen kom också Ida, mysanspysans :D
Imorgon ska Ida och jag åka in igen och äta sushibuffe och kolla på rea, sista dagen jag kan handla på rean för på onsdag är det jobbdags igen tills slutet av veckan, ska försöka byta bort lördagen men verkar inte vara någon som vill byta, så blir väl stanna hemma och sitta hemma sj hela nyår då kanske :S Hoppas någon kan byta! Hope so. Annars trivs jag verkligen på jobbet! Självklart blir det lite jobbig eftersom det är ganska lång tid att stå ute, men det är väldigt trevliga människor vi jobbar tillsammans med och så, känns bra! :)

Men nu skah jag och bror kolla på south park och sen ska jag sova så att jag kommer upp imon, hadet bra allesammans, och ta det lugnt på rean! Folk är som galna! ;)

Byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0