Dumma hund



Heysan! Kollar på Oprah just nu och funderar på om jag ska ta och laga mat.. Men vettefan om jag orkar haha! Funderar på nåt med kyckling men då måste jag åka och handla först och orkar jag det när jag egentligen inte ens orkar göra mat? Hm,.. haha.


 läste detta på felsms.com:

Till: Lisa
Sms: Så jävla pinsamt! Igår när jag var hemma hos lisa så blev jag så jävla bajsnödig att jag inte hann till toan, så jag bajsade bredvid hundens korg!!!! Säg inte det till henne!
Svar: DIN JÄVEL!!! Vi avlivade fan ruffsen igår för vi trodde att han inte var rumsren... FY FAN SÅ JÄVLA LÅGT!!! Glöm att vi träffas igen, jävla idiot!!!

Förklaring: Jag skäms så otroligt mycket. detta smset skulle till min bästa kompis! jag kommer aldrig mer kunna se lisa i ögonen.

Alltså vafan? haha, denna måste väl bara vara fake? Inte avlivar man väl en hund bara för att den inte är rumsren?? Sjukt isåfall vill jag tycka.. :)

Nu ska jag till ICA seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0