Kickoff



Hejsan! Idag har jag varit på Kickoff i Kungesberget, var lite utbildning och sånt, kommer nog bli bra dehär känns det som! Har ju Malin, Vickis och Ida med mig så det kan väl inte gå så mycket fel ;D Kommer att jobba i liften och förhoppningsvis också som skidlärare, skulle vara skoj om jag fick göra det också :)

Sitter hemma i sängen nu och lyssnar på bra musik! Och som ni kanske vet är det typ alltid när man har massa bra musik i öronen som man börjar fundera en massa, eller hur? Längtar faktiskt tillbaka lite till den gamla goda tiden, hehe nu låter det som jag är 80 ch sitter på ålderdomshem. Men som när man gick på norrsätra, härliga människor och allt var då mycket enklare då om man än trodde att man hade det så jobbigt då, om man bara visste, haha! Nejmen saknar vissa personer som man aldrig ser mer och som man tappat kontakten med, känns lite tråkigt för vissa var fantastiska vänner faktiskt :) Ingenting man vill förlora precis, vågar inte precis skriva nu heller efter typ 3 år bara - heej! Haha. Fegis.. men så äre. (:

Hahahaha hörde en jätterolig grej idag, alla har väl hört "Intresseklubben antecknar" om man säger nåt ointressant typ, hehe. Men denna då:

Intressepenisen hårdnar..

Hahahha! Bara jag som inte hört den? Någon mer som skrattade? Ifall ingen gjorde det så, pinsamt. Men nu har ingen humor! ;) Jag ska då använda den i framtiden! (a)


Gjorde mat idag, lagade potatisgratäng och pepparlax med sallad och vitlökssås, mumma! Men det var bara det att jag skar mig i fingret när jag skar potatisen, ja och i fingret då.. Dumma kniv, och potatisar. Det blev ganska djupt men jag tror det kan läka av sig sj. Svider som satan nu bara!! uscha..
Men jag överlevde trots det enorma blodflödet, tur det nu när det snart är jul! ;)

Nu ska jag fortsätta lyssna på Sean banan - Gott nytt jul. hahah! Kanske försöka sova sen också eftersom på lördag börjar man jobba klockan åtta! kommer nog vara asmkt folk då det är första dagen! Tufft..
Men ha det så bra alla så ses vi i liften på lördag ;)


Jag och fina Anna (Modig77.blogg.se) på en fest i höstas :) ♥



Love Fiijah        v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0