Worky worky!



Godafton allesammans.. Känns trist att inte kunna gå ut ikväll för det hade nog varit asskoj, men jobbet kommer ofc först och tänker fan inte vara trött imorgon. Utan ska vara pigg pch glad och hjälpsam :) Dock har jag fått för mig att eftersom alla andra är ute och festar så kan jag iaf vara vaken hela natten, kommer ju ändå vara nykter. Vet inte alltid hur min hjärna fungerar, igår var jag helt säker på att jag skulle råka öppna någon annans julklapp, det hände inte, men jag läste på klappen tio gånger minst innan det kändes säkert att öppna! Paranoid kanske, eller nåt ;)

Aja, har suttit hela kvällen och lärt mig spela piano, är faktiskt ganska snabblärd, något jag verkligen inte brukar vara, Men har redan lärt mig tre låtar som jag kan spela någolunda så man hör vad det är haha. Love the way you lie med Rihanna och Eminem, 9 Crimes med Damien rice och Yiruma River flows, twilightlåten :) Proffsigt vah :D Känner mig dutti iaf ja.. säg att jag är det...! okej nu ska jag packa iordning och göra matlåda sen blir det kanske film och ett halvhjärtat försök att sova! Heysvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0