blabla

Hey. Sitter hemma i sängen nu och har så grymt tråkigt.. Klockan är ju över 01.00 och jag borde ju egentligen sova med tanke på när jag bbörjar imon, men vafan. Jag har problem med att somna, och när jag väl somnar, ja då har jag problem att vakna. sikka problemos va. Åkte med johan på hans jobb igår igen iaf, det är faktiskt mkt roligare än man kan tro! (Man behöver förstås en jäkla massa godis och rump-skavsårsplåster men annars så!) Åkte in till gävle klockan tre sen bar det av mot sthlm, där det var en massa läskiga gubbar som sprang runt och skrek på nåt språk som jag inte kunde förstå. När vi äntligen var klara där åkte vi till Örebro! Väl klara där åkte vi hem, äntligen hemma igen var klockan lite över sju på morgonen och alla hemma hade klivit upp för att ta sig till skolan, jobb. Kändes jävligt skönt att man hade studiedag och kunde lipa åt dom och gå och lägga sej, skööönt att sova ! Johan har även fått ett nytt smeknamn, varför? Jo, när vi väl var på väg till örebro och jag så fint säger "åh vad jag är hungrig" när vi åker förbi en resturang eller mack, då fattar väl typ vem som helst att jag egentligen menar "STANNA JAG SKA HA MAT!" men efter att ha sagt detta ca fyra-fem ggr har jag fortfarande inte fått ett svar eller en enda blick, ja då döpte jag honom helt enkelt till stubben! För det är minsann som att prata med en stubbe! Man får då lika mycket "respons" som Maria så fint kallar det, som en stubbe tillbaka. ja nu vet ni det. Johan "Stubben" är nu och jobbar inatt också eftersom att den andra grabben var sjuk, och satans så jag ångrar mig att jag inte följde med, vafan ska ja sitta härför? Jo jag börjar ju tidigt imon och tänkte väl sova, ja fyfan va jag snarkar! äh. Ja det var ett onödigt osammanhängande inlägg, men nu ska jag gå ner och ta nåt att käka innan jag svälter!! hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0