dagens börda

 

Sitter här och gömmer mig för att somna igen, det är när man ska sova som alla tankar kommer upp, både gott och ont, mest ont.
Tror det är mest därför jag aldrig sover nu förtiden, vågar liksom inte för jag vet att när jag lägger mig kommer jag ändå inte kunna sova, bara tänka, vilket i sin tur ger obehagliga känslor såsom ångest. Jag antar att det är en del med att vara tonåring, men jag tycker det känns som den preioden ska vara över. Kanske skulle man säga att det är en del av att växa upp, vilket jag också är lite rädd för. Jag var tillomed lite rädd för att fylla 18. Men nu är jag här och det är väl egentligen ingen skillnad, ännu..

Ja nog om det. Idag sov jag över till att börja med så jag kom aldrig in på engelskan utan åkte in till körskolan och skrev klart en fas. Tänker ta det lugnt med körkortet men det är inte så lätt när alla frågar hela tiden varför jag inte fått det än, vissa är ju förstående men vissa verkar tycka jag är dum och oduglig för att jag inte har det i min hand ännu, men det är inte så lätt. menmen.

Nu ska jag möta faran och bädda ner mig med en film, neseril, ipren, snorpapper, hostmedicin, halstabletter, vatten och lipsyl haha :p Skönt att man har en blogg att klaga hos, den klagar liksom aldrig tillbaka och man får säga precis som man vill ;) i like that! Nu blir det godnatt. hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Ångesten är inte att leka med. Jätte jobbig är den!:( Och precis som du säger. Speciellt är man ska sova..



Tur att du har bloggen att klaga lite i;)

2010-02-20 @ 15:03:41
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0