Freeday, is a good day!



Äntligen, äntligen har jag bestämt mig för balklänningen jag vill ha! Har velat haft denna flera månader nu men inte riktigt kunna bestämma mig, beslutet tog jag då jag hade tappat bort länken till klänningen och Anna skickade en länk på en klänning hon tyckte var fin, och tror ni inte att det var just den klänningen då! haha johodu. ödet eller vadå? Imorgon ska jag prata med mamma lite om hur jag ska göra sen troligtvis beställa, nu är det snabba ryck som gäller! Leveranstiden var 8-12 veckor och med min härliga tur tar det nog en vecka till så heeeeelp.

Ska iaf ta och sova nu alldeles strax, kanske..... eller nä.










Två timmar senare                   -
Okej nu ska jag krypa ner bredvid Stubben ubben min. Godernatten imorgon är det freedag! det betyder att vi är friiiiiia i hela två dagar ! woooooho, hejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänk vilken tur att du har mig;D

Otur för mig som också ville ha den kläningen. Haha.

2010-02-05 @ 16:59:46
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0