Gratisbio, i like (y)



Sitter och samlar poäng på Gratisbio nu! Sjukt att man kan fixa pengar på ett sånt sätt :p men mej gör det inget ;) Man samlar alltså poäng genom att vara med i undersökningar, såsom om  hundar eller så? också får man poäng som man sedan kan byta in mot biobiljetter eller presentkort som man kan använda nästan överallt! det är självklart gratis också, asgrymt, är medlem på gratisgodis också och har fått hem två beställningar med godis förut, inte helt fel ;)

Bli medlem du med ! http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=170598   < Klicka länken och strarta bara kan du bli vän med mig för jag har ingen vän :( hahaha !
Fiijah heter jag :)

Nu ska jag kolla på film och käka muffin! hejsvejs.

PS. fyyfan va fort helgen gick! Jag kommer inte ens ihåg att vi har haft helg :O

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Helgen har gått helt sanslöst fort!:O Helt otroligt..

2010-02-08 @ 22:01:06
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0