hemma!



Hello, hemma nu efter skolan! Hade bara svenska sen åkte hem :) hur skönt som helst och imon är det fredag och bara en lektion, det är jag ganska glad över kan jag påstå :)
det tråkiga är att jag har ingen mat hemma och är hungrig! har käkat lite popcorn, vilket jag egentligen inte tkr om, för att stilla hungern en stund, kankse ska be johan köpa hem macidonken åt mig (a) hihi.

Funderar på att färga håret när vi är i sthlm jag och johan, men vet inte vilken färg. provade lite färger på datorn för att se.



jA, några färger som jag skulle kunna fundera på, själv tycker jag den röda, sista, bilden var rätt fin. men skulle inte våga färga det nu :p efter studenten kanske.
Antagligen kommer jag färga svart, efterdom jag redan vet att det passar och jag trivs i det, menmen får la se ;)
vilken färg tycker ni är snyggast?

Nu ska jag sova lite (a) mohaha, Najs! hörrrs hejs.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker helt klart den första färgen! Skulle vara jätte fin i den tror jag:)

2010-02-04 @ 14:05:26
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0