KIWI



Hello, sitter hemma och kollar på halv åtta hos mig, haha rätt kul ju ;) Skulle ju vara kul om vi kunde göra nåt sånt här hemma, typ att alla kommer hem till en och äter och sen lämnar man "hemliga" betyg och sen nästa person, och sen kollar vi röstningen och ser vem som vinner ;D haha jag tycker iaf det skulle vara skoj! hah.
Och gott, (a)

Igår var vi i sthlm, helt okej faktiskt, fast den första gubben vi lyssnade på orkade jag inte sitta still och höll på att bli tokig! det sprätte i benen mer än någonsin :p menmen, sen sista grejen som var "överraskningen" var att vi skulle på Cosmonova och kolla på dinosarier i 3D, jag som älskade dinosarier när jag var liten och aldrig sett 3D vart mycket glad, haha fråga bara malin (a) sen åkte vi hemåt!

Dagens fundering : Jag har kommit på varför Kiwisar har hår på sig (Nivet dom man äter)! Eller.. ett förslag till hur det skulle kunna vara iaf. Ni vet att det finns typ fåglar som också heter Kiwi?
Ja såhär ser den ut:


Ja, det är ju äggen såklart! (Jag vet att äggen ser ut som vanliga ägg, jag funderar fortfarande på den biten)
Men visst skulle det kunna vara så, dom ser ju lixom likadana ut, eller så är det små Kiwibarn som har förklätt sig för att inte människor ska kunna äta upp dom precis som så många andra djur, tänk om dom bara visste hur dålig förklädnad det är egentligen! Stackars småttingar.

Ja dum fundering igen jag vet menmen ;) Nu ska jag kolla om vi ha glass, mmn.
Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha. Du blev så himla glad när vi skulle få se 3D filmen;) Gulligt var det!

2010-02-11 @ 12:09:19
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: MM

Härligt tmed tokiga uppdateringar Sofia! ;D

2010-02-11 @ 14:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0