mihihiihi


Är man knäpp om man somnar bättre med Dead by april på högsta i hörlurarna än när det är tyst ?
Iofs så visste jag ju redan att jag var knäpp men sen är frågan vad min hjärna säger om detta beteende när han, eller hon (jag vet inte för jag är ju tydligen en pojkflicka, mohahahahahah!?) inte får sova, eller ens en lugn stund. jaja rätt åt han som flytta in i min skalle!

Föresten, häromdagen när jag var på någon affär och hittade en gullig badanka, under ankan satt en lapp med en tysk text och bredvid en liiten knapp. Dålig på tyska som jag är tröck jag på knappen i tron att den skulle "kvacka" eller så, men nehejedå där fick jag mig en funderare när ankan började vibrera som en dildo med duracelbatteri och egen vilja! Hej hopp vibrerade den bort på golvet och kvar stod jag lite förvirrad och oförstående, efter några sekunders funderingar kom jag fram till att den tyska texten måste ha betytt, njutning för den diskreta, eller någonting liknande. Mysko.

Nu blir det nattinatti iaf (som jag sa för ett tag sen ja, kanske hörs inatt igen, jaja) hejhej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Det är bara du som skulle ha provat tryckt på ankan;P

2010-02-08 @ 22:05:39
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0