Söndag..



Hello! Igår var vi hemma på tjejkväll hos Malin :) Vi hade med oss massa gott och malin hade också en massa götta som vi alla proppade i oss och blev helt otroligt mätta ! iaf jag ;)
Spelade rolga spel och pratade lite skoj saker :) Ost och kex och vin (vuxenpoäng till oss!) hade massa trevligt och kom hem vid halv tre tiden, trött så jag somnade ganska direkt , skönt!

Idag har jag hunnit varit hos mormor på fika och pratat lite, jag har även tagit fram symaskinen och ska försöka sy en klänning haha kan bli spännande (x det kommer nog inte bli nåt men får ju nåt att pyssla med !:)
Johan åkte nyss hem innan han ska jobba, jag hade följt med om jag inte hade börjat så tidigt imon och slutat halvsent :) menmen, kanske kan jag rita upp en skiss till hur min "fantasi"klänning ska se ut, hahahahah!
Inget plugg idag, jag har kommit på att jag inte ska plugga på söndagar, dom är så otroligt tråkiga och hemska ändå så det räcker! nu kan dom kännas lite mer glada, hah.

Jaja, nu ska jag käka oxfilé ;) yummi! seeya

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Du som är så kreativ ska väl inte ha något bekymmer med att göra en klänning heller:)

2010-02-08 @ 22:02:14
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0