todays day (X



Hellu, Slutade skola ganska tidigt idag vilket var vääldigt skönt kan jag lova  !:)
Hade svenska sen satt jag och väntade på Malin och Marie som hade spanska, jag och Malin satt och flamsade lite men sen kom ante och göte som skulle gå och käka så då gick vi till matan, eller inte ante för han skulle till mormor. :) åt sallad, kände mig dutti faktiskt, för jag är så dum att jag inte brukar äta alls i skolan, men jag tycker det är så äckligt så det går bara inte :p menmen.
Sen så pratade vi med Stefan och fick åka hem på halv ett bussen! I like it :D
'
Nu är det vara fredagen kvar, och då har vi bara en lektion, I like it even more ;)! yeah. Ska till vickis vid sjutiden och ha lite trevligt! sen blir det packa lite inför lördagen :) mys, kommer åka på rally lördag morgon. wee!

Men nu ska jag kila och äte lite nybakad kladdkaka ;) älskar att baka (eller att äta upp de) haha.

byyyyyyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0