Planering



Hellu, hemma nu. eller ja har ju varit hemma sen klockan halv fem så haha men ändå ;)
Mår ingen alls bra heller fyans va trött och illamående jag varit hela dagen! Men inte ångrar jag att jag följde med johan på jobbet inte, nejnej det var faktiskt riktigt mysigt! haha :D Jobbigt bara och jag fattar verkligen inte hur han orkar med det där jobbet! vilket jävla skitjobb, haha också åker man helt sj också, tur att jag är så snäll som offrade en hel natts sömn för att göra sällis (a) dutti sofia! hahah, nemen det var skoj :D

Skolan idag däremot var värre, kom hem klockan åtta imorse och så blev det sova, började egentligen samhäll då men som ni kanske fattar så gick inte det riktigt! haha, men sov till klockan 11 iaf sen bar det av till skolan och svenska, fick ju träffa mina härliga brudar iaf så det gjorde allting lite bättre!
Men sen så fort dom gick blev jag på jättedåligt humör och började må jättedåligt, önskade inget annat än att jag hade kunnat åka med dom hem !! men tyvärr hade jag omprov som måste göras och fick sitta en och en halv timme och vänta på den skiten, som ändå bara gick åt helvete. Satans smurffitta alltså. menmen, jag tyckte att jag var dutti som var där och även att jag pluggat på alla provfrågor som vi fått men att kanske tre av ´dom var med sen en massa annat skit som jag aldrig ens hört om? Fandå.
Sen när jag gjort det satans provet fick jag även vänta en timme på skjuts hem, arrrrg som ett bi var jag då. Grrrrrrwoooooah! ungefär.

Nu är det iaf 1 Februari och det är jag glad över för jag har mycket planetat :D skojskoj! och lite inte så skoj också menmen, så kan det vara ! ska skriva upp en planering så ja kommer ihåg allt skit som ska göööres!

1. Omprov
2.
3. Studiedag!
4.
5.
6. Mystjejkväll med massa gott hemma hos malin!
7.
8.
9. Sthlm med skola, (wee)
10. 1 1/2 år med älsk:)
11.
12. Möjligtvis ut.
13. Vickis 19 år!! Hotell med älsk :)
14. Hotell med älsk, alla <3 dag
15.
16.
17. Prov samhäll. (blää)
18.
19.
20.
21.
22. Programvecka
23.
24.
25.
26. Stockholm! röööj
27. Stockholm! röööj
28. Stockholm!

Ja, det var denna månad, det som är inplanerat än så länge ! kortmånad också vilket känns helt okej eftersom det är lov första veckan i mars ! naaajs så jävla efterlängtat kan ja lova :)
Men nu ska jag krypa ner och soooooova finally! Sovmorgon imon känns riktigt skönt. :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0