Alla <3ans



Shoho! Nyss hemkommen från storstaden skulle jag kunna säga, om jag ville ljuga, men det vill jag inte så därför säger jag heej! nyss varit hemma några timmar från storstaden istället :) för det är ju sant!
Har haft massa mys iaf och jag tror vi behövde komma ut och ta det lugnt utan stress en dag!

Igår åkte vi hemifrån efter en supergod lunch (mammas goa gryta som jag äälskar!) klockan var då ca 13.00.
Stannade i jäderfors för Johan skulle byta om, vilket tog nästan en hel timme (!!) och vi skulle vara framme tre, hjälp, men på något vis lyckades vi vara framme kvart över tre och resan dit kändes verkligen som vi hade åkt raket! sweet, det visade sig då att vi inte skulle ha bokat in oss förens klockan fyra så vi satt oss ner och jag funderade på om det kanske skulle bli typ som i filmer där paret som ska ha en romantisk weekend på hotell slutar i en misslyckad katastrof, jag avbröts dock i mina tankar när den snälla hotelltanten kom ner och sa att hon fixat klart rummet, tjoho!
Lite orolig över hur rummet skulle se ut öppnade vi dörren och klev in i fel rum.. trodde jag, det var ju hur fint som helst där inne! Inte kunde det vara vårat rum, men jo minsann till min lycka var det ingen annans rum, jo johans också förstås, men han kunde jag ju tänka mig att dela med mig till ;) haha, vi klädde av oss ytterkläder och packade av oss packningen och satte oss vid vårat bord och drack champange och åt choklad och frukt, mmmm. "Vi låtsas att vi flyttat hemifrån och det här är våran lägenhet!!" sa jag lyckligt till johan som höjde på ena ögonbrynet och sa mumlade någonting om att jag var knäpp. Jag tror inte han ville leka med mig.

När vi sedan kollat runt i rummet och packat upp det mesta hittade jag ett mystiskt skåp som såg ut som ett kassaskåp med kod och som inte gick att öppna gömd i garderoben, lite läskigt sådär, men den känslan jag fick om att vara med i typ CSI gick snabbt över när Johan uppnade dörren till....minibaren.. jaha...glädjedödare!
När vi sedan konstaterat att maten på hotellet var på tok för dyr och att minibaren hade äckelpäckel och ingen sprit klädde vi på oss och gick ut på stan för att äta och handla gotta, Käkade på ett ställe som såg rätt flott ut och var aningen billigare än hotellets 350:- varmrätt. Lövbiff, potatisgratäng och ett glas rött, ja och cola åt Johan som skulle köra hem dagen efter, haha! När vi ätit fortsatte vi att kolla runt lite och handlade sedan på ICA jordgubbar, cider, chips, skagen, choklad, choklad igen, cider igen, och johan var rolig och köpte tidningen. Vi var alltså in på två olika iCA som förövrigt sög mer än järboica som kan ses som MAXI i jämförelse.

Tillbaka på rummet blev det dusch, mys mm, sen somnade vi i den stora mjuka sängen tillsammans. Johan klockan 23, jag klockan 03. (x

Ny dag, dags för det Johan sett nästan mest fram emot... HOTELLFRUKOST!
Gjorde oss klara och gick ner när klockan var ca, 11 åt en riktigt god frukost med massa att välja mellan, tillomed jag kan äta en sådan frukost!! mumma, bara det är gott så ;)
När vi ätit bestämde vi oss för att packa iordning och sedan checka ut, men efter all frukost blev vi kvar i sängen framför tv:n en stund till.
Kom iväg från vårt kära hotellrum vid 12tiden så var vi ut på stan och kollade lite.
Johan hittade en assnyggtröja som han vägrade köpa!!!!!!!!! Fatta att jag kommer inte kunna sova inatt för att jag är så arg att han inte köpte den! haha, tur att vi åker tillbaka snart, då ska jag tvinga honom att köpa den (a) han gillade den sj också men snålhet vet ni ;) ja när johan tröttnat på stan åkte vi till gamla stan och fikade på ett jättemysigt litet krypin, jag var dum och tog en chokladkaka som verkligen var jättemycket choklad och jag fick ont i magen, som tur var tog jag istället för varmchoklad till ett glad vatten istället. tack och lov, men gott vare! Sen handlade vi lite mamma, pappa <3 presenter :) Innan vi åkte hem.
På vägen hem köpte vi Max, i uppsala, när vi kom hem till jäderfors hade jag inte ätit upp än! hahaha, lite seg på att äta eller vadå, tydligen hade jag somnat en stund mellan tuggorna så det kan ju förklara saker och ting (a) Men jag har haft en myysig helg och imorgon ser jag fram emot att träffa mina fina underbara flickor som jag älskar så mycket! Man ska ju visa uppskattning på alla <3 dag (alla andra dagar också, men nu när det ändå är alla<3 kan jag lika gärna säga de ;))
MASSOR MED KÄSLEK TILL MIN FAMILJ, JOHAN, OCH MINA UNDERBARA VÄNNER! tack för att ni finns, det betyder allt <3

Ja, det var en snabbspolning av min helg :) bilder kommer kanske sen :) Nu ska jag sova imorgon är det tidig skola, och jag har redan ångest, men jag ska tänka på denna helg och så blir det bra igen :) Sen ska jag och Anna göra samhällen rolig imorgon! Det har hon lovat, och med Anna kan man inte ha annat än skoj! :D

Nattinatt, Puss och Kram             v

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååhh vad mysigt ni verkar ha haft det!:) Men det förtjänar du, underbara Sofia:D <3

2010-02-15 @ 10:39:44
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0