blahalalaha


Hej.. Länge sen jag skrev nu igen men jag tror ni börjar bli van, vet inte hur många det är som läser bloggen nu, kanske två stycken? Vet egentligen inte varför jag skriver, tror det kan vara för att jag kan skrive nästan precis vad jag vill, för det är ju trots allt min blogg och dom två jag vet läser vet redan allt om mig, så vad kvittar det? Ja, allt kan jag ju inte skriva förstås, jag kan ju inte skriva om den gången i somras när jag när jag snodde bilen när ingen var hemma för att åka till ica och köpa mjöl för jag skulle baka ifall att typ mamma skulle råka klicka in och läsa någongång. ooops (a) aja ni fattar? I hope so.

Denna vecka har varit otroligt seg, I måndags var jag i skolan, sen över natten fick jag halsfluss, iaf tror jag det är halsfluss och det gör mamma med, har inte haft feber eller så (tills just precis nu, tar det sen..) men blåsor i halsen som gör ont så uti helvete! Iaf var hemma hela veckan förutom idag då jag var in på foto. men mådde dock dåligt hela tiden jag var i skolan så ingen höjdare precis.
Har verkligen problem att sova nuförtiden, skitsegt. men det är inte så lätt när allt man gör är att tänka på, hur otroligt dum man är, kommer aldrig klara av skolan (peppar,peppar) hittar aldrig en klänning till balen, måste banta, no money, min klänning som jag skulle ha i helgen är borta, vilken hårfärg ska jag ha, tycker dom verkligen om mig?, varför pratar den personen inte med mig mer?, varför är det inte fred på jorden, ja det är bara en liiiiten del av vad som kan förekomma i mitt huvud. Allt kommer även fram sent på natten när jag ska sova och det resulterar i att klockan som just nu i skrivande stund blir tre, minst..

En lite rolig sak idag iaf, jag blev just medlem på Twitter! Fiijahh heter jag om du skulle vilja hälsa på hahahah!
Har ju blivit ett galet fan av Owl City. Och vem "bevakar" inte min Twitter nudå? Jo, ingen annan är Adam Young, han som sjunger i Owl City!!!!!!!!! WHAT liksom! varför? coolt ju ;D haha så nu ska jag bädda ner mig och lyssna på honom, vet att jag kommer kunna somna mycket lättare då :)

Imon skulle jag haft engelskaredovisning, men måste in och kolla om jag måste ha pencillin eller så så att flussen försvinner, .

aja, godnatt!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0