bzzzzz



Hejsan! Idag har jag varit hemma från skolan eftersom jag varit sjuk. Har ju inte sovit på hela natten heller och somnade inte förens efter halv sex tiden någongång, för det var då jag senast kollade på klockan.
När jag väl somnade kunde jag, som vanligt, inte vakna förens sent, sent på dagen! Jag har stora problem för att somna men när jag väl gör det har jag problem att vakna istället! jaja, klev upp klockan ett, inte allt för sent ändå (enligt mig) käkade lite soppa och sen la jag mig i soffan och halvkollade på tv. när jag sedan vaknade till lite ur sjukdvalan upptäckte jag att det var ju underbart väder! och 13 + i solen, så då satte jag mig ute på altanen och solade lite.

Senare på eftermiddagen efter att jag inte gjort någonting, smsade Ida och frågade om jag ville ut med henne och anna och gå, en normal sjuk person skulle tacka nej och stanna inne med en varm kopp te, men jag är ju inte speciellt normal så jag kastade på mig en jacka och gav mig ut på en mysig, varm, pratig och ont i lungorna promenad :) ungefär så man kan säga om den!

Sen när jag kom hem vart det ett varmt bad, te i min enorma turkosa kopp och tv. najs.
Gustav tjatade om ett program som han verkligen ville se! så jag bestämde mig för att vara snäll och låta honom kolla medans mitt program hade reklam (dvs. fem min (a)) när jag kollade på programet som han ville se, guldfeber tror jag det hette, kände jag igen en utav dem. När jag och Johan var på ockelbo vintermarknad i lördags var det ett ställe det var fullt med folk och kameror, en kille råkade jag gå jag rakt in i och ja. tänka sig nu var han på tv:n, lite roligt att jag har knuffat en "kändis" hahaha. aja

Nu ska jag bädda ner mig i sängen men som alla redan vet kommer jag inte somna förens om ett antal väl räknade timmar, om jag lyckas somna alls. hoppas på att kunna ta mig till skolan imorgon men det är ju såklart inte säkert, om jag lyckas somna och få bort feber och så så går jag absolut, men annars vill jag bli frisk ofc. får la se ! :)

Hejsvejs! Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0