godmorgon eller godnatt!



Heeeeeeeeeeeeeeeeej, godmorgon eller godnatt inte vet jag! Klockan är nu 03:45 och jag har ännu inte somnat! wihoo, har feber och mår allmänt dåligt. aströgt, men man får väl leva med det i guess.

Blir ingen skola för mig imorgon det kan jag ju lova, inte sovit på hela natten, feber och det enda jag gör är att nyser, haha härligt kombination ;) skulle nog inte olov gilla på sin lektion för han vill nog ha uppmärksamheten sj! det tråkiga är att jag verkligen ville ha tillbaka mitt prov som vi gjorde innan lovet, men ska smsa lilla anna min och fråga om hon kan kolla det åt mig, eller be honom mejla. spännande, fast egentligen inte.. eller jo lite . haha
Nu ska jag släcka alla lampor och lägga mig ner och försöka sova igen, godnatt för min del och godmorgon på er om någon timme, ! hah. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0