Hummer H2 Bomber

GeigerCars i Tyskland har nu framfört den ultimata bilen för dig som bor högt uppe på en fjälltopp eller kanske vill ta dig upp i backen istället för liften. Kanske något för dig som på senare år tagit körkort men inte skoterkort.
Bilen heter Hummer H2 Bomber!
Den är cool, snygg och praktisk, för vissa iallafall ;)

Bilen har alltså så kallade larvfötter för att enkelt kunna ta sig fram, ja vartsomhelst kan man nästan påstå.
Nog för att den är imponerande med tanke på larvfötterna och att man kan ta sig upp för de mest brutala branta, hala backar mm, så är det inte endast "däcken" som är det otroliga.
Kolla bara musklerna under motorhuven, en V8 motor på 398 HK och 570 NM. Iallafall lite imponerande, tycker ni inte?

Utöver dessa egenskaper kan man beundra de fyra extraljusen på taket, texten - á la US Army på karossens sidor. Inne i bilen kan man också njuta av sköna säten, taklucka, navigationssystem med dvd/tv, backkamera och en massa annat!

Ja då har jag gjort en liten uppsats av detta, kände lite ångest att jag gjorde mer plugg och reserch (stavning?) till detta än jag gjort på flera veckor till skolarbeten.. ops (a) Men dethär var ju intressant också så ;) haha skyller på det. okej, ni som känner mej vet redan att jag skulle GÄRNA ha en sån bil, lätt! fan va coolt, jag skulle flytta till Alperna! haha, men om vi säger såhär för att spara tid, ni som Inte skulle vilja ha denna, räck upp handen :p

För det första älskar jag Hummer (jag vet, också. *hehe*) och dethär är ju typ värsta "rymdgrejen" nästan, den kan man ju nästan åka med på månen haha. Det ska jag bli! första människa som åker bil på månen ;) näjs:D

Nu ska jag plocka ihop datorn, gå upp och kolla på "Precious" och äta massa gott innan jag somnar, typ klockan fem imorgon bitte ;d BYEBYE! Sleep tight!

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0