klagar av mig



Tjoho, ligger hemma ensam i sängen nu och känner mig bara så jävla pisst på en massa, massa saker. Kom nyss hem från malin där vi umgåtts med tjejor och haft en underbart skojig kväll! Men så kommer man hem och upptäcker ensamheten och tystnaden, det är då man ska tänka, vanligtvis tänker man inte alls men just precis när man som mest av allt bara vill sova och låta allt försvinna för en stund så går det bara inte. jävla skit. Orkar inte mer att vara vaken hela nätterna och tänka på allt tråkigt.. ingenting är roligt när man är ensam på nätterna och inte kan sova. suger.

Men nu ska jag sluta klaga här och supa upp det sista ur min vinflaska, kanske lyckas jag somna om jag dricker snabbt som attans. hope so, byyyyyyyyyye

ps. det knakade just massa i vårat tak, ska man bli rädd då eller ? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0