morgoning



Jag är inte trött, fan va segt. Ska upp tidigt imon och kan inte sova, tjohooo! Ser verkligen fram emot när klockan ringer imorgon bitte, fyfan..
Kom på en asrolig historia idag! Men jag tänker inte dela med den här för jag glömde alldeles nyss bort den, hmm. aja !

Idag har dagen varit, seg. Vaknade 11 gick upp, åt mat, åkte till skolan, hade redovisning, gick bra, körskolan, plugga, tråkigt, hem, göra ingenting, ja det var min dag! Ingenting att tjoa över precis, men något man ska tjoa över är att bara två dagar kvar i skolan och sen är det loooooooov! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!
Men sen är det ju som sagt två dagar kvar, uscha. hihiiiiiii.

Lilla Olle får de sin mamma naken, han pekar på det som mamma har mellan benen.
- Mamma va är det där?
- Jo du förstår att när jag var liten så hjälpte jag pappa att hugga ved, och så slant yxan så jag råkade hugga mig där.
- Oj! Mitt i fittan, säger lille Olle...

 Hahaha. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0