"Ta en sup så är redan helgen slut..."

(Hahha, kul "citat" jag kom på va? som övertext. haha tyckte det ja, )


Hellu, Idag är det söndag, eller idag är det egentligen Måndag eftersom klockan är tre nu. vart tar tiden vägen?
Igår var det Lördag, en lördag som gick alldeles för snabbt :/ som vanligt, var in till Gävle med Johan och Ante och jag käkade Sushi! mums det är ju så gott hahaha, ;) Och Johan tvättade bilen :)
Sen när vi kom hem spelade vi Monopol, jag kom tvåa! för typ första gången ;D hahah sad.
Sen åkte vi hem till Järbo och åt grillat, mmmn !

Så, söndagen fyllde mormor år så vi gick ner till henne för att fira och åt massa gott! Mamma fick något att dricka som var typ som Bailys men när jag tänker på Bailys så tänker jag på Dooleys och när jag tänker på Dooleys tänker jag på kryssningen och när jag tänker på kryssningen tänker jag att jag måste spy haha, så ja..
Sen var jag och Gustav ute och fotade lite bilder, skojskoj, sen spelade vi spel "Lan" som han kallade det, även fast det bara var någon timme ;) menmen, har som sagt haft en heldag med bror haha, haft skoj faktiskt och vi har inte bråkat en gång :O woow. Sen nu på kvällen blidde det Pizza och nu kollar jag på film, även fast jag måste sova! ska upp tidigt till skolan imon, fast slutar direkt efter första lektionen så tror det är därför jag inte har så bråttom att sova :) usch.. Nej nu ska jag nog spela lite Bike Mania innan jag sover hahahaha, freak..
Nattinatt.


Fredagkväll,
sätt dig ner,
ta det lugnt,
ta en sup,
titta upp,
helgen slut.

HAHAHAHAH HUMOOOOOR    .    neeed sleep    .

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha. Jag gillar skarp din övertext;D

2010-03-30 @ 13:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0