Funderingar Fiijah style..



Hejjjj, Känner mej helt galen just nu! Sitter och läser roliga historier, fräckisar, desto gröbre desto bättre, desto mer skrattar jag och desto mer blir jag irriterad på min ferrari-affisch som hänger snett, av någon anledning.
Sen funderade jag på kalsonger... Har redan diskuterar detta med Mallan som verkar tro jag är dum i huvudet hahaha, men jag tycker det är en intressant fundering haha!
Men, tjejer har ju kupa på BH:n eftersom att alla tjejer har olika storlekar, därför finns det ju olika BH:ar i olika storlekar. Men killars kalsonger då? Alla killar har ju olika stora snoppar. Borde inte dom ha kupstorlek på kalsongerna där fram då? Stackars den med liten kuk som får det alldeles fladdrigt? Eller han med en enorm som har det så trångt där fram, ska han köpa så stora kalsonger så det fladdrar i arselet istället då? Stackars killar säger jag. Jag ska inte klaga mer på hur tråkigt det är att köpa BH.

Jaja, nog om det , nu måste jag verkligen försöka sova! Ska ju upp tidigt imon, så nu kryper jag ner. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hahaha, klockren fundering! x)

2010-04-03 @ 00:41:46
URL: http://victoriagustafsson.blogg.se/
Postat av: MM

Du är knäpp xD haha

2010-04-03 @ 13:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0