2010Maj



Hejsan ! :) Sitter i skolan nu och har nyss kollat på en Trailer till en ny film som bara är helt otroligt jävla sjuk! Alltså fyfan, så jävla obehaglig så man mår illa! Kommer inte ihåg va den hette men den handlade om en tysk man som vill göra en männsklig tusenfoting, Han sätter alltså ihop tre människor, Mun mot anus......Fattar ni nu?
Helt bara , blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää uuuuuuuussh huuuuh! mår illa haha,
Malin som lurade mig att se den ;) Hon hade förstås sagt att den var sjukt äcklig och att hon inte kunde sova på hela natten, men nyfiken i en strut som man är hahaha! uuusch, det värsta av allt är nog att nu vill en liten del av mig se filmen hahahahahh!

Idag fyller dadi år så kommer familj hem och blir fika och firande! :) Najs, Grattis pappa :D
Väntar på johan nu så han och jag ska åka och köpa present åt honom! Sen hem och duscha och greja :)
På söndag blir det grönan igen med brudarna! ska bli asskoj :D kanske man får åka lite skojiga karuseller också som man inte fick förra gången eftersom ingen ville eller vågade åka med mig... suck haha! men skojskoj.
Nästa helg ändå är jag hundvakt till underbara Wille, såååå taggad :D ska bli sååå mysigt! :D


Men men, nu ska jag kila får se om jag lägger in en fundering ikväll hhi.
Byyyyyyyyyebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0