Blahablaha..



Heej! Igår hade jag en underbart skojig dag :D Var i huvudstaden med fina brudar och gick på grönan!
Jag, Anna, Ludde, Marie och Malin! Åkte massa karuseller och några flera gånger, asskoj hade vi :D skrattade så mkt att jag har ont i halsen idag haha, lyckades tyvärr inte få så mkt bilder men marie har några iaf som jag kanske kan låna :) Lyckades vinna en till jättechoklad som jag även gjorde för en vecka sen, hih.
Det ligger nu tre stycken sånna på gustavs garderob! hah, tomma såklart ;)

Idag har jag varit till skolan och varit in på svenska, en ganska onödig lektion men jag var dät iaf. Åkte hem och käkade och nu tar jag det lugnt, såå trött! Imorgon tänkte jag ta en ordentlig pluggdag! och då SKA jag plugga fan! Påminn mig om det!!!!!!!! Börjar må riktigt dåligt nu inför studenten, kommer jag få ta studenten, kommer jag inte? Så jävla hemskt om jag inte får göra det... Då hoppar jag av och skiter i allt, låser in mig på mitt rum och stannar där föralltid. Usch. Skulle faktiskt vara bland det värsta som kunde hända just nu faktiskt.
Jobbiga dagar framför  mig nu och alla pratar om hur skönt det ska bli och så. Självklart! Men jag har ju ingen aning, hjälper inte heller att alla tjatar på mig att jag inte skaffat körkort än. Inte så jävla lätt att välja vafan man ska plugga då. Känner mig så jävla värdelös. Fanfanfan, menmen ska väl lösa sig på nåt vis..

Nu ska jag sova lite! Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: MM

Jag förstår att det är kämpigt Sofia men kämpa på! Jag tror helt klalt att du klarar det, lägg körkortet på hyllan ett tag och fokusera på skolan just nu :) You can do it! <3

2010-05-25 @ 16:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0