Hemskaste måndag



Shaa, Sitter i skolan nu på den bland dom hemskaste dagarna på året, alltså dagen då alla rester ska in, jag menar hurfan ska jag hinna det!? Går ju fan inte, menmen!
Sitter här nu och skriver svenska och dör av hunger, så jävla hungriiiiiiig!!!! fuck.
Idag fyller mina bästa år :) Johan älskling fyller år, bror andreas och caroluttplutten! :) naaajs, så jag har shoppat upp alla pengar jag hade innan på dessa satans presenter haha, menmen :)

Blir en väldigt stressig dag kan jag lova, kommer hem halv fem tiden kanske, då tänkte jag baka, muffins eller en tårta. Sen klockan sju ska jag och carro till frissan och fixa lite till innan balen på fredag (jaa den är redan på fredag!!!!! dör) sen emellan baket och frissan är det meningen att jag ska hinna hem till älsk och käka!? vafan. suger ju, hade inte alls hunnit idag egentligen utan imon hade passat bättre, har hur mkt som helst att göra idag menmen.. imon kunde inte carro så det är väl som det är i guess. Kommer vara totalt död sen iaf. Vill ju såklart fira min älskling, men jag kan ju fira honom hela veckan ofc :) och på lördag drar vi till grönan så det ska nog gå :)!

Nu ska jag kila iaf, fixa lite grann med plugget , usch! Och komigen med kommentarerna!! Roligaste med bloggen är ju kommentarer och jag har inte fått någon alls på tusen inlägg :( snyfft-
 KOMMENTERA NUDÅ!!!!! ;)

BYYYYE

Kommentarer
Postat av: MM

Du har visst fått kommentarer! Och här kommer en till :D Du är bäst!

2010-05-11 @ 12:03:51
Postat av: Anna Modig

Gaah.. Jag har helt struntat i sista "restdagen". Blev alldeles för stressad av det :P Haha.

2010-05-11 @ 16:08:59
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har en Award att hämta på min blogg! (:

2010-05-13 @ 14:25:16
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0