Välcooome to häll



Hallå. Har precis färgat håret svart igen och sitter här nu i endast trosor och en handduk också, handduken har jag eftersom jag har en sån konstig idé att någon skulle kunna se mig på någon konstigt vis genom datorn, jag har ingen cam eller någonting sånt. Paranoid kanske. hahah! Men är man knäpp så är man, så är det bara!
Första skoldagen idag kan man säga på flera dagar, umgåts massa med älskade Annapanna i helgen och dessa lediga underbara dagar! Haft jätte skoj och mått såbraså! :) mysmyspys!

Idag var vi in till skolan men hade inga obligatoriska lektioner, och om jag hade haft en aning om det hade jag minsann stannat hemma och mys med älsk lite eftersom man knappt ser honom nu när han jobbar hela tiden, aja fick iaf lite pluggtid några timmar! Något som användes aldeles för lite kan jag säga tyvärr. Fika, felsms.com & saker som var mkt roligare tog upp mesta av tiden, men jag var där iaf och fick lite gjort och det är ju minsann inte helt fel! :)

Börjar få massa ångest nu med skolan och allt som händer just nu, har gråtit så mkt de senaste veckorna att jag kunnat fylla vårt badkar 1000 ggr om! aja ska inte gå in på det nu !:)

Nu ska jag lägga mig, lyssna på härlig underbar musik och stirra i taket ett antal timmar, precis som jag brukar lyckas varje kväll. Hoppas jag slår rekord och somnar inom två timmar iaf! yey! ;)
Japp, lika bra att sova så att jag kan handskas med hemskheterna och pinan som väntar imorgon.

.Ångest.

Goooooooooooooooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0