Dont you cry



Heysan ! Utgången igår blev väl inte precis som man tänkt sig. Jag blir antingen hyperaktiv och glad eller gråtig när jag dricker, haha. Menmen, skit samma det är som det är,,

Idag är det 1:a advent, känns som det är alldeles för tidigt för jul men ;) Började dagen med att mysa med Johan älskling och sen har jag varit hos mormor på fika med familjen :) Nu sitter jag och bror och kollar på film för han har studiedag, känns inte helt fel att slippa vara sj imorgon som jag vanligtvis är nu för tiden.
Klickade nyss hem en röd julklänning från ellos också, hoppas verkligen den passar.. (:

Imorgon ska jag nog leka med Anna och på tidag ska jag träffa Malin. Det är tur man har så fina vänner! Världen hade varit mycket läskigare utan dem ;) Men nu ska jag ut och sätta i motorvärmaren i bilen, hade gött och hoppas ni haft en mycket trevlig advent! :D 


"Don't cry, little girl, don't cry anymore
Someday you'll know
Life always has a reason
And even sadness is worth something

What puts tears on your face
Is the kindness in your heart
And a girl who knows this kindness
Will be a most beautiful, beautiful woman

A star appears
Smiling for you, little one
And a girl who knows this kindness
Will be a most beautiful, beautiful woman"

 




Love Fiijah         v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0