En önskelista, inte så lätt som man kan tro



Är det lätt att göra en önskelista eller? Man skulle kunna tro det men det är det fan inte! Under hela året spriger man runt - åh en sån vill jag ha, det vill jag ha och det och det och det och så vidare.. Men sen när det är dags att önska vafan ska man då komma ihåg allt man egentligen önskar sig? Jag kommer ihåg kanske en sak jag vill ha. Man vill ju liksom inte komma på efter jul att åååh visstja det önskade jag mig.. så typiskt.. ;)

Här är en liten lista av det jag önskar mig iaf. Vet att det är massa mer (detta är den "billiga" önskelistan hahaha)
Lyckades hitta på lite saker som jag skulle vilja ha..




En resa, vinterdäck till bilen, en jacka, keyboard, iphone 4, lips, pengar, hundvalp! MM!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0