Fiijah´s going crazy



Sitter och funderar.. Vad ska man göra för att det ska hända saker? Bara sitta hemma känns ju så jävla tråkigt.
Har faktiskt funderat på lite saker som jag funderar på om jag ska göra, här är lite av de:

Köpa en ny bil, eller ja. En till!
Skaffa ett keyboard och lära mig spela!
Lära mig en låt som passar till en av låtarna jag skrivit. (ops det visste ni inte va?)
Ta körlektioner? (ja alltså, sång)
Ta rallylektioner.
Eller kanske folkrace?
Gå ner 50 kilo och sen äta vafan jag vill hihi.. ("skämt")
Spela in en egen Jackassfilm!
Klippa av mig håret??
Åka utomlands med vänner och festa och bara leva livet..


Snälla ge mer tips! Under nästa år ska jag uppfylla massa av de saker som jag verkligen vill göra, det har jag bestämt mig för nu. Nu jeelvar, inte ska man bara sitta hemma eller. Nu händer det saker. Kanske blir den här bloggen intressant då också, how knows.

Ge mer förslag.


Love Fiijah             v

Kommentarer
Postat av: Ida Rääf

Att hoppa fallskärm vore en härlig kick! ;D

2010-11-15 @ 22:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0