finally fun



Heey! Nyss hemkommen från valbo/gävle men Malin och Ida! Vi var först in på Owe Jansson och sen var vi in på *piiip* (secret;) och sen fika på Waynes, mumma! Jag käkade en sallad eftersom jag inte käkat annat på hela dagen , riktigt gott. Deras juice är också världens godaste :) Jordgubb eller päron! Rekomenderas.

Jag köpte en julstrumpa till min hund! Nej, jag vet att jag inte har någon hund och att jag inte kommer ha någon denna julen heller. Men nästa jul, då SKA jag ha en hund och då har han en julstrumpa! Bra att planera vetni..
Sen nu när jag kom hem har jag druckit julmust, mmn, lite tidigt kanske men det är ju ändå jul översallt så. Snart sätter väl folk upp adventstakar och julgranar. Hatar när folk sätter upp det alldeles för tidigt!

Julmust special är iaf helt klart den bästa! Ingen tvekan om saken. Lära bara säga det.
Nu ska jag kolla på en film, vet inte vad men får väl se. Skriver sen om någon är intresserad, mohaha..


Love Fiijah              v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0