Jävla hår..



Hår är ganska viktigt i en flickas liv. Det kan se ut på alla möjliga vis. Mitt hår är så tråkigt just nu att jag har lust att raka av det!! (kanske är tur att vår rakapparat gått sönder) Det är slitet, för kort och färgen suger.. Men inte har jag en aning om hur jag vill ha det heller!? Hur ska man veta? Man kollar på kompisar, kändisar och folk på stan och tycker att dom har så fint hår och snygg frisyr, men vill man ha det sj? Passar man i det? Nä, inte alls. Ett riktigt I-landsproblem är vad det är! Dumma jävla hår. Som sagt är jag inte nöjd alls med mitt hår och det känns så tråkigt just nu. Skulle vilja prova klippa page, men vill ha långt. Hur fan ska det gå ihop? hahaha.

Carolutten med typ världens finaste hår klöpp av det igår, men hon har haft långt hår hela livet, hmm.
Har funderat på att blondera,, Inte sådär super fjortisblont men naturligt med lite mörkare slingor? Kanske vågar till sommaren, får la se..




Nu ska jag sticka och göra mat, hade gött ;)


Love Fiijah            v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0