Pepparkakor



Efter två deprimerande dagar men typ bara negativt åkte jag igår hem till Anna, tur jag gjorde det för då kändes allt så bra, precis som det alltid gör när jag är hemma hos henne, hon och hundarna får mig att må så bra! Bara ligga i soffan med sex hundar runt om som inte dömmer en, som bara ger en kärlek och kryper upp i knät och ger än en puss. Gladare kan man inte vara än i Annas hus! Inte jag iaf! Hon hade även en liten springer spaniel hemma, en svart-vit. Och jag har fan bestämt mig för en sån vill jag ha! Johan verkar inte ha mkt emot det han heller så kanske har vi bestämt oss för en hund nu`!? Det skulle ju vara ganska otroligt ;)

Idag kommer älskade Malin hem från huvudstaden och vi ska baka pepparkakor! Julmusik, ljus och pepparkaksdeg, kommer ju bli såå awsome!

Hoppas nu andra får en bra dag med! :D


Love Fiijah               v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0